Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 11:19 Předmět: elektricky ovládaná přívěra |
|
|
Nevíte někdo jak ji nastavit?? Zdá se mi že otvírá skokově (ne postupně) a motor pak má díru v průběhu. Případně jak zjistit že elektromagnet funguje správně nebo jestli dává CDI správný signál. Moc díky za rady |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 12:30 Předmět: |
|
|
První bych juknul na samotnou přívěru,zda se otáčí zlehka a pokud ne,tak je potřeba ji vyndat a vyčistit od karbónu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 12:52 Předmět: |
|
|
tak jo kouknu a projistotu i vycistim a tobe otvírá postupne nebo to jen preskocí do polohy otevreno hned?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 14:39 Předmět: |
|
|
Já mám mechanicky otvíranou přívěru,tak je toto jediná rada použitelná pro tebe-dál ti musí pomoc někdo kdo má eletrickou.Mě nešla vůbec a po vyčištění paráda.Otvírá se spojitě/netrhaně,ale je to celkem rychlý. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Crono
Založen: 28.5.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 19:29 Předmět: |
|
|
Zdar. mam taky elektricky otviranou přívěru a připadá mi že se otvírá stejně rychle jako mechanická ,ale v trochu nižších otáčkách.Měla by snad otvírat nekde okolo 6500-7000ot/min.A co máš za stroj??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: neděle 29 červen 2008, 20:37 Předmět: |
|
|
Mam R 125 rok je to 95 hodil sem to na drapaky a chci s tim jezdit po lesich. Jen se mi zda ze to neni ono |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: sobota 05 červenec 2008, 14:57 Předmět: |
|
|
Tak, vycistil sem to, vymenil gufero, dal jemnejsi lanko, nastavil chod ale zda se mi to porad stejne tak nevim kde muze byt chyba tedy jestli neaka je co ted ma jeste nekdo neaky napad??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: pondělí 07 červenec 2008, 17:53 Předmět: |
|
|
Nevíte někdo jestli může elektromagnet vtahovat jádro postupně (plynule) nebo ho pri urcitem napětí prostě vtahne a hotovo, Prípadne jak je dosaženo u elektronické přívěry toho že se otvírá a zavírá plynule. Prosím poraďte |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 08 červenec 2008, 22:48 Předmět: |
|
|
Hele na tý mojí mech.přívěře je to taky celkem rychlý cca 1-3 sec.Elekromagnet nejde moc zpomalit,tak si myslím,že to bude taky skoro skokově.V určitej otáčkách (cca 7000-7500)by měl otevřít a až do omezovače zůstat otevřenej-bez zákmitů. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: čtvrtek 10 červenec 2008, 20:22 Předmět: |
|
|
ono se to spatne porovnava ty mas cestovni a ja enduro, ale skusim to popsat: Jedu do kopce, mam tam 1, privera se otevre, vytocim to hodim 2 a uz se mi to neotevre! Ono je vic moznosti
1. spatne otevira (chod sem nastavil tak aby kanalky licovali)
2. moto ma mali vykon na to co po nem chci
3. nebo sem jelito a neumim jezdit
uz sem udelal toto: vytahl,vycistil,dal nove gufero,dal nove jemne lanko,chod sem nastavil tak aby kanalky licovali. Ale porad mi pripada ze to ma diru ve vykonu nemuze to byt necim jinym?? treba sestelovanim karburatoru (dal sem misto filtru tenkej molitan a potrel tim svinstvem) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 12 červenec 2008, 00:29 Předmět: |
|
|
Malá podotázka,když přeřazuješ ubíráš plyn,nebo ředíš nahoru pod plným-pokud ne zkus to a dej vědět,co to udělá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: neděle 27 červenec 2008, 19:38 Předmět: |
|
|
zavirall sem plyn,ted kdyz radim pod plnym je to lepsi a jak je to ze spojkou kdyz to budu ve vysokych otackach radit bez ni bude to problem nebo je lepsi ji vypnout?? mas skosenost?? bo vim ze kdyz leit zatacky po silnici tak se radi bez spojky |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: pondělí 28 červenec 2008, 20:43 Předmět: |
|
|
Pokud chceš fakt výkon (závody atd),tak se směrem nahoru může řadit bez spojky (profi závoďáci při přeřazení vypínají zapalko,aby to nebylo v tahu),prodává se i kit-taková přidaná elektronika,přišroubuješ na řadičku a ono to měří vnitřní napnelismus materiálu řadičky a dle toho to přerušuje zapalování a dá se to namontovat na skoro cokoli,ale je to mastný.Teď nevím,ale asi okolo 5000,-.Při řazení bez ubrání plynu určitě spojku nevypínej,jinak ti otáčky vylítnou za roh a stejně nezařadíš a k tomu se ti může roztrhnout převodovka.Já (i na závodním okruhu)jen tak malinko ucuknu s tím plynem/uberu jen o chloupek a hned plnej,jinak by to s mejma 90 Kg nejelo.
U krosek v terénu se neubírá vůbec,tam proklouzne kolo na tom nezpevněným povrchu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: pondělí 28 červenec 2008, 21:10 Předmět: |
|
|
jj na zavodeni bych si musel koupit silnejsi stroj a s tim prohrabnutim mas pravdu no tak ted uz mi zbyva jen se s tim prat a ucit se, ucit se, ucit se jen doufam ze to vydrzi co nejdele tak hodne nalitanejch kilometru bez poruch |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 29 červenec 2008, 00:56 Předmět: |
|
|
Nech bejt,vosminkový Gilery jedou super.Na okruhu jsem to ve volný dny zkoušel na sériový SP02 , z 30 mašin : 1x125ccm (ta moje),cca 20x 600 ccm a zbytek litry.Jen 4 litry mi dali kolo a já zahanbil 11-náct 600 kil,zrovna mi to sedlo,teplota,motor zajetý po GO a šťastná volba gum.Pak se tam přidal na tréning J.Smrž na tréningový 125 a honil se se 4 pacienty na litrech,jinak všem ostatním to napráskal,kdy se mu zachtělo.Hendikepem je rovinka (do kila to jde,pak už strácíme na 4T),ale ve zbraň se změní v zatáčkách,není nad ovladatelnost.Jinak mimo motory se dost často používají SP02 a GFR na stavbu (dá se jen 4T motor) závodní moto třídy SUPERMONO -to je pak mazec.
PS:Nezapomeň na doporučený servisní interval výměny pístní sady a ojniční sady,ať nezadřeš !Silnice to maj doporučený 10 000 - 15 000 Km (pokud se jezdí v klidu) a Endurka maj 7500-10 000 Km,u krosek je to na moto-hodiny,ale ty nevím.Čao a užij si vítr ve vlasech na motocyklu značky GILERA |
|
Návrat nahoru |
|
|
|