|
GILERA motoclub Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: středa 24 březen 2010, 12:54 Předmět: Pls pomoc |
|
|
cus, mam gileru KZ a mam problem sestavil sem vsechno do kupy, a na neutral to pri vytoceni do 3500 chcipne, zapalovani je v pohode, karbec by mel byt taky ok stim se z lonska nic nedelalo, jinak start ok, po chcipnuti je svicka zaolejovana. Dnes jsem u toho stravil cle dopoledne, ale vubec netusim cim by to mohlo byt tak pisu sem. Thx |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: středa 24 březen 2010, 21:35 Předmět: |
|
|
Záleží co jsi s ní všechno dělal,ale na první pokus bych koukl na karbec na plovákovou jehlu,jestli správně chodí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: pátek 26 březen 2010, 12:00 Předmět: |
|
|
abych uved vse na spravnou miru, motor je po kompletni GO, nicasil, ojnice, loziska...zapalovani je serizeny, karbec sem dneska cistil, svicka dobra...motorka nema skoro vykon sotva se se mnou rozjede, a v 3-3,500 to chcipne, uz to resim tejden a vubec nevim cim by to mohlo byt |
|
Návrat nahoru |
|
|
reider
Založen: 28.8.2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Mutěnice
|
Zaslal: pátek 26 březen 2010, 22:19 Předmět: |
|
|
pří skládání si to mohl nějak špatně složit... podle mě jenom zajet |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 00:32 Předmět: |
|
|
Máš dobrou kompresi,na 1 to nejde roztlačit-zadní kolo jde do smyku=komprese OK?Máš dobře seřízenou přívěru (máli jí KZ-tko)?Udrží se blafat na volnoběh bez tvojí pomoci?Musíš to trochu víc specifikovat.
Píšeš,že svíčka je zaolejovaná,po jen malé chvíli po GO je to normální,vše bylo (má) přemazaný aby první start nebyl nasucho.
Pokud je svíčka mokrá,příčiny :
1)jde tam moc směsi-přeplavuje se ti plováková komora (drbnul sis do nastavení plováku,seklá/zabordelená jehla co zavírá přívod paliva do plovákový komory,prohozený trysky,stále otevřenej sytič
2)jde ti tam moc oleje-seřídit lanko na olejovém čerpadlu,máš olej nevhodný pro 2T s odděleným mazáním (já používám Repsoil Compecition)
3)špatně ti to pálí,překontroluj elektriku zapalování,svíčku (nedoporučuji NGK,nemaj rádi když jsou ulitý a italky a všeobecně všechny 2T jsou skoro furt ulitý,já používám DENSO,seřiď na ní i správnou mezeru = 0,4 mm.
PS : moje SP02 nemá ráda sytič,nepoužívám ho vůbec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 09:21 Předmět: |
|
|
komprese je ok, roztlacit to normalne de, kdyz to chci roztlacit na 1, tak dre kolo, predstih a zapalovani je serizene uplne presne podle manualu, karbecem by to taky mohlo byt, ten sem mel dole vcera a vypadalo to ok, jeste pockam na kompletni dobijeni a novou baterku, pak to zkusim znova a kdyz to nepude tak to jeste cely seridim...volnobe to drzi v poho, obcas malinko vynecha, privera sice neni serizena ale je otevrena, kdyz ji rukou zavru tak to chcipne....... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 09:27 Předmět: |
|
|
pristi tyden az mi pride ta baterka a starter tak udelam:
1) zkontrolovat vsechno tesneni (falesny vzduch)
2) znovu seridit zapalovani, svicku
3) karburator, vycisiti trysky, kouknout na plovak a na filtr
4) zkusit jiny benzin a olej
Kdyby někoho napadlo něco, tak sem stím, procházel sem si to jenom v hlavě takže je možný že sem na nšco zapoměl |
|
Návrat nahoru |
|
|
reider
Založen: 28.8.2009 Příspěvky: 22 Bydliště: Mutěnice
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 10:09 Předmět: |
|
|
podle mě je to na 99,9% karburátorem protože jestlí máš GO motoru tak by to chtělo i znovu seřídit karbrurátor a možná i druhý vzduchový filtr. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 11:30 Předmět: |
|
|
U tý hl.trysky v karbecu pozor,pod ní je ještě další vyšroubovatelnej díl,nezapomeň. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 12:10 Předmět: |
|
|
reider: karbec je prave serizenej jako pro novou motku, podle manualu je jasny ze to nebude presny ptze ten motor neni uplne novej... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 12:11 Předmět: |
|
|
PajaSP02: jj vim, sem zistil uz kdyz sem to pred dvouma rokama spojizdnoval, bylo to tam zasrany a nechtelo to jet, ted uz si na to davam bacha |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 13:31 Předmět: |
|
|
Ještě mě napadlo,dobíjí ti to dobře? Kolik volt to dává na volnoběh a kolik u těch otáček co to chcípne.Kdyby to přebíjelo,pak by se to mohlo takto chovat.Správně je 14 - 14,5 V,v žádným případě víc!
Jak dlouho ti to vrčelo na volnoběh.Není to ještě plný olejů a maziv s GO ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 13:36 Předmět: |
|
|
Jinak,asi máš ještě mechanickou přívěru,jako na SP02.Do cca 8000 ot/min musí být zavřená a pak teprve se otevře.Elektricky ovládaná přívěra se otevírá už v 7500 ot/min. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Branas
Založen: 22.10.2008 Příspěvky: 130
|
Zaslal: sobota 27 březen 2010, 13:55 Předmět: |
|
|
jj, dobijenim by to mohlo byt, cekam na rele a novou baterku...zkusim a napisu, je to jediny co by mohlo bejt spatny |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|