Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


Pls pomoc

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: středa 24 březen 2010, 11:54    Předmět: Pls pomoc Citovat

cus, mam gileru KZ a mam problem sestavil sem vsechno do kupy, a na neutral to pri vytoceni do 3500 chcipne, zapalovani je v pohode, karbec by mel byt taky ok stim se z lonska nic nedelalo, jinak start ok, po chcipnuti je svicka zaolejovana. Dnes jsem u toho stravil cle dopoledne, ale vubec netusim cim by to mohlo byt tak pisu sem. Thx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: středa 24 březen 2010, 20:35    Předmět: Citovat

Záleží co jsi s ní všechno dělal,ale na první pokus bych koukl na karbec na plovákovou jehlu,jestli správně chodí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: pátek 26 březen 2010, 11:00    Předmět: Citovat

abych uved vse na spravnou miru, motor je po kompletni GO, nicasil, ojnice, loziska...zapalovani je serizeny, karbec sem dneska cistil, svicka dobra...motorka nema skoro vykon sotva se se mnou rozjede, a v 3-3,500 to chcipne, uz to resim tejden a vubec nevim cim by to mohlo byt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reider



Založen: 28.8.2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Mutěnice

PříspěvekZaslal: pátek 26 březen 2010, 21:19    Předmět: Citovat

pří skládání si to mohl nějak špatně složit... podle mě jenom zajet Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: pátek 26 březen 2010, 23:32    Předmět: Citovat

Máš dobrou kompresi,na 1 to nejde roztlačit-zadní kolo jde do smyku=komprese OK?Máš dobře seřízenou přívěru (máli jí KZ-tko)?Udrží se blafat na volnoběh bez tvojí pomoci?Musíš to trochu víc specifikovat.
Píšeš,že svíčka je zaolejovaná,po jen malé chvíli po GO je to normální,vše bylo (má) přemazaný aby první start nebyl nasucho.
Pokud je svíčka mokrá,příčiny :
1)jde tam moc směsi-přeplavuje se ti plováková komora (drbnul sis do nastavení plováku,seklá/zabordelená jehla co zavírá přívod paliva do plovákový komory,prohozený trysky,stále otevřenej sytič
2)jde ti tam moc oleje-seřídit lanko na olejovém čerpadlu,máš olej nevhodný pro 2T s odděleným mazáním (já používám Repsoil Compecition)
3)špatně ti to pálí,překontroluj elektriku zapalování,svíčku (nedoporučuji NGK,nemaj rádi když jsou ulitý a italky a všeobecně všechny 2T jsou skoro furt ulitý,já používám DENSO,seřiď na ní i správnou mezeru = 0,4 mm.

PS : moje SP02 nemá ráda sytič,nepoužívám ho vůbec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 08:21    Předmět: Citovat

komprese je ok, roztlacit to normalne de, kdyz to chci roztlacit na 1, tak dre kolo, predstih a zapalovani je serizene uplne presne podle manualu, karbecem by to taky mohlo byt, ten sem mel dole vcera a vypadalo to ok, jeste pockam na kompletni dobijeni a novou baterku, pak to zkusim znova a kdyz to nepude tak to jeste cely seridim...volnobe to drzi v poho, obcas malinko vynecha, privera sice neni serizena ale je otevrena, kdyz ji rukou zavru tak to chcipne.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 08:27    Předmět: Citovat

pristi tyden az mi pride ta baterka a starter tak udelam:
1) zkontrolovat vsechno tesneni (falesny vzduch)
2) znovu seridit zapalovani, svicku
3) karburator, vycisiti trysky, kouknout na plovak a na filtr
4) zkusit jiny benzin a olej

Kdyby někoho napadlo něco, tak sem stím, procházel sem si to jenom v hlavě takže je možný že sem na nšco zapoměl
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reider



Založen: 28.8.2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Mutěnice

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 09:09    Předmět: Citovat

podle mě je to na 99,9% karburátorem protože jestlí máš GO motoru tak by to chtělo i znovu seřídit karbrurátor a možná i druhý vzduchový filtr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 10:30    Předmět: Citovat

U tý hl.trysky v karbecu pozor,pod ní je ještě další vyšroubovatelnej díl,nezapomeň.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 11:10    Předmět: Citovat

reider: karbec je prave serizenej jako pro novou motku, podle manualu je jasny ze to nebude presny ptze ten motor neni uplne novej...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 11:11    Předmět: Citovat

PajaSP02: jj vim, sem zistil uz kdyz sem to pred dvouma rokama spojizdnoval, bylo to tam zasrany a nechtelo to jet, ted uz si na to davam bacha
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 12:31    Předmět: Citovat

Ještě mě napadlo,dobíjí ti to dobře? Kolik volt to dává na volnoběh a kolik u těch otáček co to chcípne.Kdyby to přebíjelo,pak by se to mohlo takto chovat.Správně je 14 - 14,5 V,v žádným případě víc!
Jak dlouho ti to vrčelo na volnoběh.Není to ještě plný olejů a maziv s GO ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 12:36    Předmět: Citovat

Jinak,asi máš ještě mechanickou přívěru,jako na SP02.Do cca 8000 ot/min musí být zavřená a pak teprve se otevře.Elektricky ovládaná přívěra se otevírá už v 7500 ot/min.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Branas



Založen: 22.10.2008
Příspěvky: 130

PříspěvekZaslal: sobota 27 březen 2010, 12:55    Předmět: Citovat

jj, dobijenim by to mohlo byt, cekam na rele a novou baterku...zkusim a napisu, je to jediny co by mohlo bejt spatny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist