Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


par dotazu..
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: sobota 25 červen 2011, 19:53    Předmět: par dotazu.. Citovat

ram dakota 350,motor 600 NW
-za pakou zadni brzdy je jakesi tahlo ,nalevo od nakopavacky, ktere jde pootocit tak o 75stupnu.Neni na nej vyvedeno zadne lanko,pohnout s tim lze rukou.K cemu to je? Smile

-Jak vyndavate karburatory? je to tam tak napasovane...sundavat priruby z motoru a pak zase napatlavat tesnenim se mi nechce.Povolim ram pod sedadlem,drzaky motoru u karbece a snazim se to nejak vykroutit,ale jde to tezko.

- K cemu je druhe lanko od plynu? horni otaci klapkou a to dolni se jen veze,kdyz se vraci plyn zpet...

-Nadrzka s chladici kapalinou ma hladinu tak 2cm ode dna.Doleju ji jak ma byt a pri vetsim zahra-ti motoru vytece prepadem ven na tuto hladinu...co s tim?

-startuju stylem - nastavit si nakopavacku az nahoru,stoupnout na ni,kopnout a zmacknout starter...chce to vzdy tak 5x zopakovat.Nicmene- kdyz si nastavuju nakopavackou motor do spravne polohy,tak to otaci i starterem.musim vzdy cvrknout starterem,aby slo volne otacet.

-odnekud tece benzin.Dnes jsem rozdelal cele karburatory a obe plovakove komory,i nahore kryty membrany/soupatka zalepil tmelem.tim to byt nemuze.Vypustak dotazen nadoraz.Kape to vzdy po te trojuhelnikove listicce,ktera dole spojuje karbece,nemuzu to nejak vypozorovat odkud to jeste muze byt.

- hrozne spatne tahne v nizkych otackach.Skube.Retez natazenej,kolo na 3/3 zarazce,takze jeste tolik vytahany byt nemuze.Nizke otacky tim myslim tak 30-60 ,pri meritku 100.Je mi jasne,ze to je vysokootackovy motor,ale ze by to clovek musel porad honit nad 50%,aby neskakal jak blazen? Castokrat to na krizovatce i chcipne a to mam volnobeh dost vysoko.Svicka docela dost tmava,snizit jehlu? vzdusnik mam na 2,5ot .

- kdyz najedu na nejakou nerovnost,tak se zezadu ozve kovova rana.kyvka vuli nema,retez do niceho nemlati.-

- kdyz brzdim,tak se mi stava,ze promacknu packu.Prudce brzdim a packa pomalu jde az k riditkum.Kdyz ji pustim a zmacknu znovu,tak se zastavi drive a brzdi to uz.Kapalina neubyva.

Zitra dodam videjko ze startovani/jizdy Smile


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: pondělí 27 červen 2011, 18:10    Předmět: Citovat

to lanko za nakopavačkou je dekompresor a je napojen na nakopávací segment a potom vede nahoru zboku u rozvodu do hlavy motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: pondělí 27 červen 2011, 18:17    Předmět: Citovat

lanka jsou dve jako u hodně jednobuchu,protože to druhý je aby vracule klupku zpět-takže jedno plyn přidá a druhý naopak je to hlavně taky kvuly bezpečnosti,ale s jedním to asy moc dobře nepojde

nenapsal jsi ojakou brzdu jde,ale pokuď ti to dobře brzdí tak to neřeš

a karbec se vyndavá špatně , chce to cvik a vyndat věci okoloa stejnak vždy orvu barvu z rámu,zkuš gumu okolo namazat třeba vazelinou,ale z motorem určitě nehejbat ještě jsi pomatuju že se mi ten karbec trochu zasekl o táhlo klapky jak tam jsou lanka,takže trochu pootočit při tahání
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: pondělí 27 červen 2011, 18:23    Předmět: Citovat

ten karbec,pozor na tmel silikon do barbecu ne-udělej tam papíroví tesnění hlavně na plovákovou komoru - jinak jsi v p...vše se ucpe a nejedeš-jsou tam strašně malý přepouštěcí kanálk\y,který sotva njadeš

na tje membráně to asi nevadí

mě občas teče benzín z plov komory přepadem a opravím to takže poklepu na karbec zboklu na komoru šroubivákem

taky se koukni,jesly tam máš takovou propojovací krátkou hadičku dole

karbec profoukej komresorem hlavne jsou tam takový malůý dírčky a vyndej vzdušník tan taky přofokny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: pondělí 27 červen 2011, 18:30    Předmět: Citovat

to škubání v malých otáčkách nevím,ale ten motor se pod 3000netočí ani náhodou pak sebou motor háže když přidáž že ti to žetěz vytahá jak kšandu
volnoběh je tak 1800
a pod 4000to netočím už nikdy stejnak motor zabírá kolem 6000 a max výkon je nad 7000 a pak tě hned zastaví omezovač

ale takhle těžko řící , to byh na tom musel jet
a ten kovovej zvuk ubec nevím pozor na šponování
šponuje se to aby dole pod vydlicí bylo 7cm rozkmyt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: pondělí 27 červen 2011, 18:34    Předmět: Citovat

ta brzda je normální nemoc, v pístku jsou gymičky a ty jsou špatný a občas to propustí a nikdy i pokaždý-oprava je že sendáš páčku pístek se nějak vytáhne,ale už si to moc nepomatuju-teď mám druhou Gileru a tam to budu tento týden taky budu dělat,tak ti dám vědět jestly seženu ty těsnění a jak se to dělá,ale pozor vyteče kapalina ven
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: úterý 28 červen 2011, 16:26    Předmět: Citovat

diky za odpovedi Smile

Tesneni jsem nakonec poresil tak,ze jsem to napatlal silikonem ,bez presahu, a nechal to poradne uschnout,nez jsem to prilepil k sobe.Taha to ted dobre,akorat to ma takovy tlumenejsi zvuk.Nicmene nechcipa a startuje lepe Smile

To lanko dekompresoru tam neni vubec,takze nakopavani dost tezke.

A posledni dobou se silene prehriva.Termostat tam je nejaky vykuchany jak rikal Pettas,kdyz mi to prodaval a vetraky spinaji.po meste na 1-2 se skoro neda jezdit,hned to vari a strika vodu z nadrzky na chladici kapalinu.Dojedu na krizovatku,hodim neutral a zacne to strikat.zajimavy je,ze hladina kapaliny skoro neubyva,odkud se to bere teda nevim Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dave20



Založen: 10.8.2010
Příspěvky: 38
Bydliště: prostějov

PříspěvekZaslal: úterý 28 červen 2011, 16:47    Předmět: Citovat

tu vodu si hlídej já mám RC600(myslím že to bude stejný) v té nádržce máš rysky na min a max vody co tam má být,voda se bere z chladičů určitě,jenom ti připadne že neubývá protože je nekdě třeba v trubce nahoře vzduch.Když budeš dolívat až po okraj tak uvidíš jak voda bude mizet Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: úterý 28 červen 2011, 18:08    Předmět: Citovat

doleju a dalsi den muzu znova.Je to hnedka venku... Co se stane,kdyz ten vyvod ucpu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lechi



Založen: 30.4.2011
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: úterý 28 červen 2011, 21:13    Předmět: Citovat

Zdar,
mě to taky jede normálně až nad 4.000 ot., to bude asi normální Laughing

No a stím ucpáváním? Pokud se ti přehřívá, tak hledej-pumpa,termostat,ventilátor. Pokud to ucpeš, tak si to někde cestu ven zase najde..... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: středa 29 červen 2011, 18:55    Předmět: Citovat

Je to nejspis zpusobene chudou smesi,svicka je sedobila,cili pruser.Hodim jehlu o neco vys,at je to bohatsi ve vyssich otackach.Vzdusnik mam na 1.5 ot a trysky origo.Vyfuk je tam jakysi nerez-ladak-patvar a dost rve,cili to bude hodne otevreny,pruchozi.

Laboroval nekdo s alternativnima svickama? mam tam origo dpr9ea 9 Ngkcko klasicky .DOcela hodne je to zavisly na odtrhu,s origo to moc nestartovalo a kdyz jsem to sklepnul tak na 0.5,tak taky ne.Idealni je jen trosicku od origo . Zkousel nekdo jine teplotni cislo?

Jinak kde se da vsude utahnout predni kolo? ve vyssich rychlostech se mi dost neprijemne rozkmitaji riditka a i kdyz brzdim,tak se to staci doprava.Utahl jsem to dole v ose kola a pak objimky na brylich -imbusy. a stejne kdyz vemu kolo mezi nohy a hejbu riditkama,tak to ma vuli a krouti se to jak had Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: pátek 01 červenec 2011, 23:32    Předmět: Citovat

1)Pokud ti vaří voda,tak tipuji na těsnění pod hlavou.
2)motorky s Dellorto karbůrkama maj trošku bohatší směs,sem tam se to i uchlastá a to HGK nemají vůbec rádi,takovou svíci nerozjezdíš ani po vypálení ohněm cca 2 měsíce,doporučuji svíčky Denso,pokud chceš jistotu tak ty dražší Iridiový.Na léto 9,na chladnější měsíce 8.
Můžeš mít vůli v hlavovým ložisku řízení (v krku),ale na 99 proc. jsou zralý vidle na GO (nový simeringy,stírací gumičky,tlumičový olej a hlavně futra)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: sobota 02 červenec 2011, 11:58    Předmět: Citovat

Ma to ten teikei -soupe/membrana,ne dellorto.Denso sezenu,mame v Litomericich autokelly,tak snad budu mit v pondeli stesti Smile .Co jsem tak projizdel vsemozna tema na motorkarich a ostatnich forech,tak si docela pochvaluji Brisk.No vyzkousim,kilco za svicku je v pohode.

Jinak to tesneni pod hlavou...Jako ze netesni a plyny z valce profukuji do vody? moc se mi to rozebirat tak dopodrobna nechce,mam ted v planu hodne cestovani o prazdniny

Predni vidlice prave ze tlumi velmi dobre,nicmene asi me to brzo ceka no Smile
sehnal jsem si merici podlozky,tak se konecne vrhnu na ventily,na ytb je pekne videjko o serizovani.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: pátek 08 červenec 2011, 16:51    Předmět: Citovat

Tak mi prisel novy problem se starty: kdyz si hazim nakopavackou pist na HU,tak to toci i starterem.Neni tam dekompresor,takze si musim pres nej pomoct pak pri nakopavani,jenze volnobezka asi nevypne a nechce to pak bafnout Sad .
a po tydenni odstavce mi navic zacala blbnout spojka ,kdyz mam zarazeno a drzim ji --- stale to malinko tahne,coz driv nedelalo.Lanko napnute spravne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
volgam21



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 10
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: sobota 09 červenec 2011, 12:03    Předmět: Citovat

K tomu stříkání vody z přepadu - zkontroluj, respektive vyměň těsnění ve víčku od chladiče. Mě taky po zahřátí šla voda přepadem ven, vyměnil jsem víčko a je to v pořádku. Jde o to, že to staré neudrží tlak a voda jde ven. Na léto určitě dát termostat ven-člověk nikdy neví, v jakém je stavu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist