Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


startovani 600C
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SniperDave
Anonymní





PříspěvekZaslal: neděle 22 říjen 2006, 12:00    Předmět: startovani 600C Citovat

Cabas,mam RC600C,ale z niceho nic po delsi pauze nejezdeni ji nemuzu nastartovat!
Nez jsem prestal jezdit startovat sla,ale kdyz byla ohrata tak ji startovani byl horor.Po pauze jsem ji nenastartoval ani studenou az na jednu vyjimku,proto jsem vymenil svicku a dela to same.
Dle meho chyba neni v elektronice,ale v samotnem starteru,pri startu vydava divne zvuky,takoze zvuky,ze jednou je v zaberu a pak vypadne ze zaberu a nekdy se do toho zaberu ani nedostane.A jelikoz starter je trvale vsunut do ozubeni motoru,tak v nom musy byt "volnobezna spojka(odstrediva)" jinak si nedokazu vysvetlit princip strateru na 600C.

Dave aslias SnIPer
Návrat nahoru
David
Moderátor


Založen: 2.6.2006
Příspěvky: 342
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: středa 25 říjen 2006, 17:13    Předmět: Citovat

jj,
Tak to je určitě volnoběžka na odchodu. Do starýho pouzdra pasuje z KTM. Objdnací číslo viz někde vdílech tohle fórum a na gilera.cz mám dojem fotky z akcí 2005 - někde je tam vyfocená (ale jenom letmo)

Oprava za 1832Kč - to je relativně banalita good

Napiš, jak jsi dopadnul.... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
stanulinek
Anonymní





PříspěvekZaslal: pondělí 27 listopad 2006, 08:35    Předmět: Citovat

Čau potřeboval bych poradit se startováním RC 600 sice ji nastartuju, ale za studena to je třeba na 15 - 20 otočení a za tepla tak na 5. Co sem měl za motorky tak chytaly všechny mnohem líp a hlavně dřív. Soused měl taky RC 600 a starty za studena mu dělaly stejný problémy, ale za tepla to chytlo hned. Nemohla by to být třeba špatná hladina. Dík Staňa
Návrat nahoru
pettas



Založen: 2.7.2006
Příspěvky: 158
Bydliště: Ořechov

PříspěvekZaslal: pondělí 27 listopad 2006, 18:57    Předmět: Citovat

zdar chlapi mam stejnej problem s sestkou Smile nekdy chytne hned a jindy az za dlouho Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
David
Moderátor


Založen: 2.6.2006
Příspěvky: 342
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: středa 29 listopad 2006, 15:22    Předmět: startování Citovat

Heh, to je otázka. Docela rád bych na ni sám dostal odpověď, protože je to docela častej problém, ale z praxe vím, že nejen Giler.

Určitě to není normální, ale vím o X Gilerách (6oo), kde motor zastudena nemůže nastartovat a za tepla chytá okamžitě.

Pak vím o X Gilerách (6oo), kde to jde normálně za tepla i za studena.

A pak o X Gilerách (6oo), který studený chytnou na jedno otočení, ale když se zahřejou, tak se nesmí chcípnout motor, jinak už ho nikdo nenatočí (až do vychladnití) - např moje RC6ooR

........ zajímavý že? ............

Každopádně na první případ pomáhá vypustit trochu benzinu z karburátoru (výpustným šroubem), pak by to mělo chytit, ale důvod netuším, logiku to podle mně nemá.

Já měl stejnej problém na RC6oo, když stála dýl než tejden, tak startování byla půlhodinová záležitost (bez odpustění karbce), za tepla chytila okamžitě. Částečně jsem problém vyřešil důkladným vyčistěním karbce, ale ideální to není, sice chytně vždy, i bez odpouštění, ale když chvíli stojí, tak těch otočení je pár (10-20 ?)

Už jsme nad tím asi před rokem dumali s kdekým, vyskytli se různý vysvětlení, ale nakonec jsme všechny vyvrátili, takže nemá smysl je uvádět (např zvodnatělej benzin Laughing )

Takže koho něco zajímavýho napadá, nebo má zkušenost poraďte....
Zajímavý je, že moje první RC6oo - 89, od doby co jsem ho koupil (2000) chytalo na škrtnutí o startér i po celý zimě (a chytá podobně dodnes)

Moje druhý RC6oo, co jsem koupil 2001, tak za studena nechytalo dobře a nechytá dodnes... Něčím to kuwa bejt musí.
Známej mněl KLR 650 a dělalo to na chlup to samý...

ještě je zajímavostí, že to vlastně není o tom, jestli je motor studenej, nebo ne, ale spíš jak dlouho stojí. Protože při denním provozu jsem s tím problém neměl, stejný reference se mi dostali od ostatních, co měli stejnej problém (Např. Rolda a Tonda (Nordwesti)) ... ... takže záhada ... ...

Pettas: to že někdy chytne hned a někdy za dlouho bude asi něco jinýho, než problém, kterej tady řeší většina lidí. (jen pro info good ) - i když nevím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
pettas



Založen: 2.7.2006
Příspěvky: 158
Bydliště: Ořechov

PříspěvekZaslal: středa 29 listopad 2006, 16:13    Předmět: Citovat

tak blbě sem to formuloval studená chytne bez sytiče i na první našlapnutí ovšem po zahřátí a vypnutí už nenatočím( včera sem zustal viset, na ceste dokud nevychladla jinak sem nenatočil) ale když to zase schládne chytá na otočení hnedka.ty problemy co byli předtím to byla špatne zvolena svíčka a směs Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Radovan



Založen: 5.6.2006
Příspěvky: 96
Bydliště: Martin - Slovensko

PříspěvekZaslal: středa 29 listopad 2006, 20:37    Předmět: Citovat

Moje RC600 nakopnem za studena na 2-3 našlapnutie štart pákou s plne vytiahnutím sytičom. Za tepla naskočí na 1 kopnutie, úplne bez problémov. Na dobrý štart majú vplyv mnohé zaludnosti, správna hladina, vhodný typ sviečky, opotrebenie motora, zapalovanie... Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radar



Založen: 3.6.2006
Příspěvky: 86
Bydliště: Svitavy

PříspěvekZaslal: čtvrtek 30 listopad 2006, 12:44    Předmět: Citovat

Tak mě už teď motor RC-R po seřízení a vychytání některých chybek chytá celkem dobře. Za studena mě to na první šlápnutí nechytlo ještě nikdy,ale napodruhé už to chytne skoro vždycky good . Teplá chytá napoprvé akorát motor po zhasnutí relativně rychle vychládá.

Akorát je teda divný že studenej se motor na první šlápnutí chová jako by byl úplně mrtvej a nikdy nejel a na druhý šlápnutí hned ochotně naskočí Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
franta



Založen: 11.11.2006
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: sobota 02 prosinec 2006, 13:59    Předmět: Citovat

no zkouseli ste treba zmerit kompres?? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marco39



Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 18
Bydliště: Vratimov

PříspěvekZaslal: neděle 03 prosinec 2006, 19:24    Předmět: Citovat

Tak jdem na to startování ......napíšu zde příběh jak to bylo u mojí Gilerky 600C ... Koupil jsem si ji před 6 lety ...starty nebyly nic moc .... Za studena nastartovala tak po 10 minutách ...byl to docela porod ...no a za tepla už to byl horor ....někdy se ji fakt vůbec nechtělo ....už jsem taky uvažoval že ji hodím do škarpy a půjdu pěšo dom .....opravdu mě tak nasrala , že jsem si zakoupil v Ignitechu nové zapalování CDI + start. cívku a doma to vyměnil ....Na starým zapalování svíčka dávala o dost menší jiskru , na novém to byla megajiskra !!! No ten rozdíl v těch startech nepopsatelný !!! prostě pohádka ! Za studena ...plný sytič ... a pákou šlapat tolikrát (stačí jemně ,volně , žádná brutalita) až si 2x odfouknou vyntily...pak sepnout startér a chytá to na první drnc ....
No a za tepla ..tak o tom se nemá smysl bavit ..páč to chytá na první drncnutí !!!
Včil jsem s ní nadmíru spokojenej ....5 let bez poruchy !!! a to je co říct !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jarda



Založen: 14.6.2006
Příspěvky: 35
Bydliště: Litomyšl

PříspěvekZaslal: neděle 03 prosinec 2006, 21:07    Předmět: Citovat

Mám RC 600C tak krátce , že si absolutně netroufám radit. Zkušenost mám takovou, že nezáleží tolik na teplotě motoru ani prostředí , ale na tom jak dloho motor stál .Spíš mi připada , že po odstávce je při startu málo benzinu , někdy si i kýchne do karbce a to kýchnutí se mi objevuje i když dochází benzin za jízdy .Když se odbude opakovaný start po odstávce pak už chytá absolutně bez problémů i bez sytiče .Jenom když motor hodně ochladne je to lepší se sytičem . Takže v mém případě shrnuto - myslím ,že problem je na cestě paliva ,nebo karburátor . Budu přes zimu muset zjistit co všechno je potřeba na palivovce kontrolovat,čistit a seřídit a parametry .Všem předem díky za rady v tomto směru . Jarda good
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Radar



Založen: 3.6.2006
Příspěvky: 86
Bydliště: Svitavy

PříspěvekZaslal: pondělí 04 prosinec 2006, 10:07    Předmět: Citovat

Marco 39: Napiš sem prosím kde jsi pořídil to nové zapalko od Ignitechu celkem mě to zajímá Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
David
Moderátor


Založen: 2.6.2006
Příspěvky: 342
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: pondělí 04 prosinec 2006, 15:27    Předmět: Citovat

Ignitech je firma někde z Přelouče -
viz. Jednotlivé typy/RC600/Zapalování na gilera.cz

domovská stránka www.ignitech.cz


Kompresi jsem zatím neměřil, ale soudím, že je OK.
Souhlasím s Jardou - spíš než na teplotě motoru záleží jak dlouho stojí, ale logický vysvětlení proto nemám.

To zapalko od Ignitechu by tomu určitě neuškodilo, ale třeba RC600 co má Lukkas hází tu jiskru dost bídnou a jemu zrovna za studena chytá jako víno, já mám s originál zapalkem celkem slušnou jiskru a ne a ne naskočit....

Pak je možný, že každej má problém někde trošku jinde a všechno meleme do kupy. Chtělo by to nějaký identifikační znaky Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan
Anonymní





PříspěvekZaslal: středa 06 prosinec 2006, 18:38    Předmět: Citovat

gilera 350


za studena nekdy chytla na hned nekdy sem skakl jak prastenej,

za tepla nechytala vubec!!


reseni problemu? :: vycistit karbce a seridit je, seridit ventily,
vymena svicky, fafky, kabelu od civky do fajfky,
zapalovani proplachnuty tech benzinem



jeste jdem dal o dve cisla teplejsi svici,a by to lepe
tet chyta jedna radost, prokopnu, zapnu zapalko,
HOP a uz si vrni... Hurá Hurá Hurá




jinak jeste sjem se bavim s motomechanikem aten povidal ze za tepla to muze blbbe chytat taky z duvodu poskozeny indukcni civky

inducka se zahreje.a je hotovo..

jeste jsem si taky popohral s nastavenim akceleracni pumpicky..


tak hodne zdaru, pri ladeni...
Návrat nahoru
Marco39



Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 18
Bydliště: Vratimov

PříspěvekZaslal: čtvrtek 07 prosinec 2006, 22:56    Předmět: Citovat

To RADAR : Tak to zapalko mě stálo něco málo přes 3000 kč .
Jinač info kde to sehnat tu dal už David (viz. výše ....)
To David : To jsem si taky myslel , že mi to původní CDI dává dostatečující
jiskru.....ale po namontování nového CDI od fy Ignitech to bylo
o dost lepčíííí good
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist