Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


Gilera RC 125 "Privera "
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dr.etker
Anonymní





PříspěvekZaslal: úterý 10 červenec 2007, 23:02    Předmět: Gilera RC 125 "Privera " Citovat

Prosim vas ako otvorim priveru..aby mi motorka isla hned od väcsich otacok...??
Lebo je zname ,ze RC v malych otackach nejdu dobre..
Návrat nahoru
lybor



Založen: 16.3.2007
Příspěvky: 321
Bydliště: nivnice

PříspěvekZaslal: středa 11 červenec 2007, 04:56    Předmět: Citovat

asi nijak.protože tady je přivěra mechanická a její ovládáni vychází s motoru.Pokud by to šlo tak bych posunul jenom hranici otevírání přívěry o malinko dřív.určitě bychto nedal aby se otevřela ihned
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dr.etker
Anonymní





PříspěvekZaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 12:18    Předmět: Citovat

A ako sa to piosunie???
Návrat nahoru
goulash



Založen: 4.6.2006
Příspěvky: 140
Bydliště: Zašová u Val. Mezu

PříspěvekZaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 13:43    Předmět: Citovat

Tu hranici budeš posouvat těžko... Ta hranice je daná otáčkami a to pootočení vznikne tak že kuličky v kruhu svou odstředivou silou posunou váleček který to pak otočí.. takže bys musel upravit ten systém (kuličky atd..) což by ve výsledku nemuselo fungovat... Ale já když jsem měl zavřenou přívěru tak jsem měl vůli v tom uchycení a přívěra se mi mohla o pár mm posunovat.. Tak jsem to povolil a přitáhl tak že už tam vůle nebyla žádná a značně se zlepšil chod v nízkých otáčkách.. Jinak na tom má taky velkou zásluhu naprostá těsnost výfukového systému... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
goulash



Založen: 4.6.2006
Příspěvky: 140
Bydliště: Zašová u Val. Mezu

PříspěvekZaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 13:45    Předmět: Citovat

Nebo ten systém odpojit a zafixovat ji tak aby byla furt otevřená.. Ale to bude ještě horší než předtím.. Wink Prostě to nikdy nepofičí v nízkých otáčkách tak jako ve vysokých.... ;)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tiigr



Založen: 1.6.2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 19:06    Předmět: Re: Gilera RC 125 "Privera " Citovat

dr.etker napsal:
Prosim vas ako otvorim priveru..aby mi motorka isla hned od väcsich otacok...??
Lebo je zname ,ze RC v malych otackach nejdu dobre..

Je to tak, ty motory, spíš vestředních otáčkách nejedou Confused
Mam podobný problém, nebo spíš dojem. Zlepšila mi to výměna svíčky.
Odpojení přívěry bych nedoporučoval, spíš jestli funguje správně. Ta by měla naopak těm nižším otáčkám pomoc. Otázka, kolik má ten motor nalítáno.?
Já mám 35000 a to je na 125 docela dost. Možná by to vylepšil nicasil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dr.etker
Anonymní





PříspěvekZaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 21:08    Předmět: Citovat

Neviem kolko ma na najazdene,lebo nemam otackomer ani tachometer,ale motor este neklepe ide pekne len vo vysokych otc. ide dobre som chcel vediet ci sa to vobec dako da spravit aby isla hned zmalych lenze 2 taktne ostre motory tak nejdu..
Návrat nahoru
speedy83



Založen: 7.8.2006
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: středa 01 srpen 2007, 22:29    Předmět: přívěra Citovat

nevím jak tu tý tvojí motorky ale já mam rx125 ale motor z kz125 kterej ma přívěru tak jsem jí otevřel na plno tak že mam na boku hlavy hliníkovou krytku je to takovej hranol přidělanej dvema šroubama k hlavě pod ním se nachází tyčka která ti jde z převodovky na ní je táhlo k přívěře k tý tyčce je přidělaný obímkou stačí když jí (obímku) povolíš a pootočíš tím si nastavíš min.polohu neboj má doraz zakže to nepřetočíš ale otevřením vyřešíš jenom to že už ti v garáži nebudou ležet kanystry s benzínem protože se ti pěkně zvíší spotřeba asi o 1 litr pokud si zvyklí jezdit do 6000 ot/min. Co říc závěrem vyzkoušej a uvidíš pokud ti to nebude vyhovovat zpátky to mužeš dát kdykoli. Napiš jak jezdí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dudovicz
Anonymní





PříspěvekZaslal: pátek 24 srpen 2007, 17:57    Předmět: Citovat

Tak koukam ze sem asi fakt jedinej s elektronicky ovladanou priverou...akorat k ni nemam ridici jednotku tze ji mam predelanou na ovladani spinacem riditkach misto "passing"!Jeste to ale nemam vychytany tu mez otaceni te privery protoze spinacem jde jen vyp. a zap. takze vlastne jde jen otevrit a zavrit a tim padem mi prida vykonu az tak v 9tis.!v kolika tis. se vam otvira privera?a pri jakem rychlostnim stupni uz je na vykonu poznat ze se otevrela ?
Návrat nahoru
goulash



Založen: 4.6.2006
Příspěvky: 140
Bydliště: Zašová u Val. Mezu

PříspěvekZaslal: neděle 09 září 2007, 14:08    Předmět: Citovat

Dudovicz napsal:
Tak koukam ze sem asi fakt jedinej s elektronicky ovladanou priverou...akorat k ni nemam ridici jednotku tze ji mam predelanou na ovladani spinacem riditkach misto "passing"!Jeste to ale nemam vychytany tu mez otaceni te privery protoze spinacem jde jen vyp. a zap. takze vlastne jde jen otevrit a zavrit a tim padem mi prida vykonu az tak v 9tis.!v kolika tis. se vam otvira privera?a pri jakem rychlostnim stupni uz je na vykonu poznat ze se otevrela ?
Otevírá se zhruba okolo 7500.. Některé Yamahy třeba mivajou plynulé přívěry, takže tam skoro nepoznáš ten skok. Jinak to jde poznat vždycky, když se rozjíždíš na jedničku až přes přívěru tak je to takové divné, pokud to teda nedržíš přes spojku... protože se to rozjíždí pěkně plynule a najednou mrd a už musiš hazet dvojku, protože tam máš 10tis.. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Dudovicz
Anonymní





PříspěvekZaslal: pondělí 17 září 2007, 20:16    Předmět: Citovat

citace:
Otevírá se zhruba okolo 7500.. Některé Yamahy třeba mivajou plynulé přívěry, takže tam skoro nepoznáš ten skok. Jinak to jde poznat vždycky, když se rozjíždíš na jedničku až přes přívěru tak je to takové divné, pokud to teda nedržíš přes spojku... protože se to rozjíždí pěkně plynule a najednou mrd a už musiš hazet dvojku, protože tam máš 10tis.. Very Happy


Jo no to mas pravdu kdyz sem byl projet kamosovu yamu TDR tak to bylo mega plynuli kdyz to srovnam napr s NSRkem!Kazdopadne todle ja prestavam momentalne resit pze sem moji SP01 dnes pridrel nebo mi neco padlo do klikovky Evil or Very Mad
Návrat nahoru
denny_x
Anonymní





PříspěvekZaslal: středa 19 září 2007, 20:12    Předmět: Citovat

no ja sem to vytočil pře přívěru do 13500 ot/minutu, a pak mi zhasl motor Very Happy , ale nevím proč, normalne sem vyřadil na neutrál, a nastartoval, a vse bylo zas ok
Návrat nahoru
goulash



Založen: 4.6.2006
Příspěvky: 140
Bydliště: Zašová u Val. Mezu

PříspěvekZaslal: čtvrtek 20 září 2007, 18:38    Předmět: Citovat

denny_x napsal:
no ja sem to vytočil pře přívěru do 13500 ot/minutu, a pak mi zhasl motor Very Happy , ale nevím proč, normalne sem vyřadil na neutrál, a nastartoval, a vse bylo zas ok
no newim jestli je to zrovna k smíchu Very Happy ale tak všecko se má brát z humorem... proč to točíš tak moc?? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
denny_x
Anonymní





PříspěvekZaslal: čtvrtek 20 září 2007, 19:37    Předmět: Citovat

no mel sem radost z toho ze jsme sehnali integrac do otackomeru LM1819N, a tak sem to zkusal za jizdy, no a pritom mi to pak chciplo, nevim proc, ale normalne sem nastartoval a jel dale Surprised
Návrat nahoru
ptmoto
Anonymní





PříspěvekZaslal: neděle 14 říjen 2007, 22:46    Předmět: Citovat

taky se sem seru s jinym italem a to aprilia tuareg rally 125 a ma mechanickou priveru ale neznam ten povestnej kopanec do zadku pri otevreni privery. nedavno jsem zadrel a kdyz si to vesele rozdelavam tak sem dostal sok. Nuz privery je spojen lankem s nozni brzdou. Kdyz jsem zjistoval tak me uklidnilo to, ze nuz je neustale zasunut a pri brzdeni se nuz vysune a ucpe vyfukovej kanal a tim padem me motka do jiste miry brzdi motorem jako 4takt. Zajimavy reseni.
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist