Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sataniell
Založen: 31.8.2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: čtvrtek 01 říjen 2009, 15:38 Předmět: gilera sp01 nejede - poraďte prosím |
|
|
dobry den mam gileru sp01 .Slapala moc pekne ale nedavno jsem jel a motorka mi z niceho nic chcipla a od ty doby jsem ji nenastartoval .Nevim si uz rady s tim co s tim je .Vycistil jsem karburator vymenilk jsem vzduchac a nepomohlo to .Vzdy to na sitic nastartuje ma to strsne nizky otacky a jak sitic vypnu tak to chvily bezi ale jakmile pridam plyn tak chcipne .dival jsem se i na ten "asi nejäkej" fitr mezi karbecem a motorem a je tam minimalni neteesnost tak si myslim ze by to mnemelo delat nejakou vetsi neplechu.Uz jsem vazne bezradnej prosim poradte mi co mam vyzkouset nebo jak to dat do kupy .neni tam slyset nejakej rachot v motoru trakze si myslim ze pridrenej nebude
predem dekuji
sataniell
v pripade zajmu mi muzete i brnknout na tel.773 486 033 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: čtvrtek 01 říjen 2009, 17:42 Předmět: |
|
|
kontroloval si jak moc ti z kohoutku teče benzín?není zacpaný kohoutek?může tam téct jen malé množství benzínu a může to zlobit.větrá ti nádrž dobře?nevzniká tam podtlak?v jakém stavu máš přírubu mezi karbecem a válcem?když to chytne tak motor má klidný chod?nebouchá v něm?není motor hlučnější? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: pátek 02 říjen 2009, 00:00 Předmět: |
|
|
Ucpaná nasávací dirka na víčku to nebude,to by aspoň chvíli jelo.Spíš bych mrknul na ten kohout nádrže,celej ho vyšroubuj,rozeber a vyčisti.Pak zkus jestli ti svíčka dává jiskru,vyšroubuj jí z hlavy,napoj na kabel a závitem to ukostři tj.přilož k nenalakované části motoru (např. šroub) a zároveň zastartuj-bacha silně tě to kopne pokud to nebude přiložený na tu kostru.
Pokud i toto bude ok,pak je to určitě přidřený!
Kolik to má naje to od poslední výměny pístní sady?Kolik to má vůbec na tacháči,protože co jsem viděl zadřený Gilerky měli všechny cca 20-25 000 Km (výrobce ví,proč doporučuje výměnu po 10 000 Km) - tj. vynechaná druhá výměna.Doporučuji vyhledat opravdu odborníka,páč už možná bude vhodná výměna i ojniční sady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sataniell
Založen: 31.8.2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: sobota 03 říjen 2009, 08:32 Předmět: DEkuji |
|
|
Diky moc kluci vase rady vyskousim dnes . Ma najeto 20 000 ale byvalej majitel rikal ze tam menil pist krouzky atd .. takze tam snad problem nebude motor nema nejakej jinej zvuk ale nevim ja nepoznam kdy to je a enni pridreny .jak se to pozna? klapky mezi motorem a karbecem uz taky nejsou nic moc otocil jsem je a chvily to vypadalo ze je to lepsi ale pochvily to uz zas prestalo komunikovat kdyz to startuju strily to do vyfuku nevim jak moc jsou ty klapky dulezite.Vzdy se mi to povede nastartovat na sytic pak ho vypnu drzi to nejaky nizky otacky a kdyz pridam plyn tak to chcipne.Karbec jevycictenej odbornikem .Jestli vas muzu nekoho poprosit tak mi napiste co to dela nedela kdyz je pridrenej motor .Jsem spis takovej kutil dokazu hodne opravit ale strasne nerad bych ten motor rozebral a neco v nem zkurv.. jeste jednou dekuji
44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: pondělí 05 říjen 2009, 22:32 Předmět: |
|
|
Čtu tvůj popis závady znovu a znovu a napadla mě jedna banalita,třeba to tím nebude ale co kdyby.V té jízdě co se ti to stalo poprvé,co se dělo s motorkou před tím?Popiš cos ten den dělal (nezajímá mě protentokrát dění u tvojí kámošky ),ale co se dělo s motorkou,např:ráno jsem jí umyl,naleštil,dolil benzín s táty kaňáku co má béna na sekačku,dofoukl gumy,jezdil,najel cca 50 Km a znovu dotankoval a ujel sotva dva KM a prd a stála....-to je příklad.
Kam tím směřuji,netankoval jsi pár Km před tím?
Kam tím směřuji,neboj už jsme blíž.Malé motory,tedy jejich malé karburátory si neví rady s palivem pokud obsahuje vodu.Vylij všechen benzín do čisté průhledné nádoby,na krátkou dobu stačí čirá PET láhev např. od Dobrý Vody,nech 10-20 min odstát a jukni,není dole u dna voda (ta je těžší než benzín,proto je u dna a proto je potřeba zcela vyprázdnit nádrž).A napiš jak si dopadl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ládík
Založen: 30.5.2008 Příspěvky: 10
|
Zaslal: čtvrtek 08 říjen 2009, 18:33 Předmět: blw |
|
|
rekni nam jak vypada svicka ja si myslim ze je to hodne chudy kdyz to na sytic chytne - i kdyz fichtl dal takovy cavyky kdyz mel malou jiskru nouzove stacilo dat kontakty bliz sobe |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ládík
Založen: 30.5.2008 Příspěvky: 10
|
Zaslal: čtvrtek 08 říjen 2009, 18:36 Předmět: |
|
|
jestli to strili do vejfuku tak si myslim ze je ustrizeny magneto |
|
Návrat nahoru |
|
|
sataniell
Založen: 31.8.2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: čtvrtek 15 říjen 2009, 14:33 Předmět: |
|
|
Diky moc za vase rady byl jsem ted na cestach tak jsem nemel moznost to vyzkouset Bohuzel jsem dnes motorku rozebral a zjistil jsem zeč je to MAGNETEM vnitrek magneta(magnet) je prasklej a jsou tim poskozeny
ty tri civky .NRvite nahodou nekodo kde by se dalo to cele magneto sehnat ? a kolik me to bude stat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Crono
Založen: 28.5.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: neděle 18 říjen 2009, 17:58 Předmět: |
|
|
čus něco bych měl na gileru náký ty díly kdyžtak se mi ozvi na mobil 604 868 055 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|