Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: neděle 22 červen 2008, 11:22 Předmět: SP02 nejede |
|
|
Zdravim potřeboval bych poradit včera mi došel olej v motorce ujel sem natom asi 1 km pak sem zastavil a od te doby mi to nechce jet mam tam novy olej a furt nejede sem začatečnik diky za každou pomoc |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: neděle 22 červen 2008, 13:03 Předmět: |
|
|
jaký olej?do převodovky nebo do benzínu?motor se na startování normálně točí?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: neděle 22 červen 2008, 14:37 Předmět: |
|
|
lybor napsal: | jaký olej?do převodovky nebo do benzínu?motor se na startování normálně točí?? |
motor se toči normalně a olej byl do benzinu |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: neděle 22 červen 2008, 14:52 Předmět: |
|
|
zkus vytáhnout svíčku a vyčisti ji a zároveň zkontroluj jestli háže jiskru.kdyžtak zkontroluj přívod benzínu do karburátoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pondělí 23 červen 2008, 20:34 Předmět: |
|
|
svička mi normalně hazi jiskru a benzin to karburatoru taky jde normal |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: pondělí 23 červen 2008, 21:25 Předmět: |
|
|
a zkoušel si to roztlačit?já jsem teď řesil problém se špatnou cívkou v zapalku.jiskru to házelo ale nejelo.na roztlačení to jelo.ale to asi nebude tvůj problém.jestli říkáš že ti to zdechlo za jízdy.a jinak motor má normální chod na startování?nehučí tam něco nebo tak?a jaká byla svíčka když si ji vytáhl??suchá, mokrá? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 24 červen 2008, 11:17 Předmět: |
|
|
No a nestihl jsi to už přidřít ? Má to kompresi ? Když tam lupneš jedňoura,roztlačíš to a pustíš spojku,blokuje ti zad. kolo ?Nejlíp když vypustíš vodu,sundáš hlavu a koukneš na vnitřní plochu válce,musí být lesklá bez minimálních škrábanečků,notabene kolik máš najeto od poslední výměny pístní sady a kolik od výměny ojniční sady ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: úterý 24 červen 2008, 11:21 Předmět: |
|
|
lybor napsal: | a zkoušel si to roztlačit?já jsem teď řesil problém se špatnou cívkou v zapalku.jiskru to házelo ale nejelo.na roztlačení to jelo.ale to asi nebude tvůj problém.jestli říkáš že ti to zdechlo za jízdy.a jinak motor má normální chod na startování?nehučí tam něco nebo tak?a jaká byla svíčka když si ji vytáhl??suchá, mokrá? |
roztlačit sem to zkoužel a taky to nechytlo motor ma takovy divny zvuk jak kdyby tam něco drhlo a svička byla suchá |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: úterý 24 červen 2008, 11:26 Předmět: |
|
|
PájaSP02 napsal: | No a nestihl jsi to už přidřít ? Má to kompresi ? Když tam lupneš jedňoura,roztlačíš to a pustíš spojku,blokuje ti zad. kolo ?Nejlíp když vypustíš vodu,sundáš hlavu a koukneš na vnitřní plochu válce,musí být lesklá bez minimálních škrábanečků,notabene kolik máš najeto od poslední výměny pístní sady a kolik od výměny ojniční sady ? |
Když tam hodim za jedna tak se kolo normalně toči nic se neseka a na valec se pujdu podivat. A a od te posledni vyměny pistny sady to nevim protože mam motorku rok a ještě s ni nebyl žadny problem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: úterý 24 červen 2008, 12:36 Předmět: |
|
|
aha mrkni se na ten válec.jestli nemáš přidřeno.kdyžtak opartně vyškrábni pístní kroužky jemným šmirglíkem to všechno přebrus.aby chodily lehce pístní kroužky a aby chdil lehce píst ve válci.já jsem to tak dělal na mém RC.ale já ho normálně v plné rychlosti zadřel.mak to slo prošlámnout ale hučalo ve válci |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: středa 25 červen 2008, 12:26 Předmět: |
|
|
Bohužel u dvoutaktních motorů se nemá s GO motoru čekat až klekne,ale výrobce v manuálu přímo udává kdy co měnit :
Pístní sada :
2T silnice - po 10 000 Km
2T eduro - po 7500 Km
2T kroska - zde se to uvádí v motohodinách (nepamatuji si,ale dalo by se to dohledat
Takto jsou jasně dané další výměny např ojniční sady atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: středa 25 červen 2008, 19:26 Předmět: |
|
|
Motorku sem dal do servisu na GO motoru je to zadřene |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: středa 25 červen 2008, 21:06 Předmět: |
|
|
to se dalo čekat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: čtvrtek 26 červen 2008, 17:48 Předmět: |
|
|
Tak zas ti to po GO pojede jak z praku.
Jen to dobře a poctivě zajeď,písty se totiž vybírají s přesností 5 tisícin milimetru (po 0,005 mm).Gilera doporučuje u 2T 125 ccm : ujet prvních 500 Km na max 1/2 plynu a do 1/2 otáček (tj. do 5000 Ot/min) a dalších 1000 Km už využívat celý rozsah otáček,ale stále max 1/2 plynu.
Přeju hodně najetých Km v sedle Gilery |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rich
Založen: 20.10.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: čtvrtek 26 červen 2008, 19:58 Předmět: |
|
|
chci se zeptat jestli nema někdo motor na SP02 potřebuji nutně |
|
Návrat nahoru |
|
|
|