Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


par dotazu..
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: sobota 09 červenec 2011, 12:21    Předmět: Citovat

Startér : Jednoduchý,odpoj baterii,sundej startér a zkontroluj stav startéru a hlavně volnoběžky,jejíž osička musí být čistá,suchá,NENAMAZANÁ aby se na ní nelepil bordel - prostě musí volně chodit.
Termostat : jezdit bez termostatu je možné,ale nedoporučuji.Při nesprávných teplotách dochází k zvětšení opotřebení motoru.Termostat demontuj a sežeň nový.
Doporučuji u starého motoru,odborníkem sundat hlavu,vyměnit těsnění pod hlavou,zkontrolovat ventily a jejich sedla,případně je zabrousit,zkontrolovat rovinnost hlavy.Po složení správně seřídit rozvody (pokud není vytahaný rozvoďák-případně i ten nový).Dále nový kvalitní olej,olejový filtr a svíčku a pak huráááá na silnici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: sobota 09 červenec 2011, 14:08    Předmět: Citovat

no termostat je venku a to vicko prave ,,nema´´ tesnit .je v nem tesneni,ktere je z vyroby nariznute,aby skrz nej mohla proudit voda ven.to to rovnou muzu ucpat napevno,aby nechcala ven.
Zajimavy jeste je,ze od cerpadla ,jak je ta hadicka dolu smerem,tak je zasvorkovana.Je to videt na te foto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: úterý 12 červenec 2011, 20:16    Předmět: Citovat

Taaakze.Cely problem ve startovani je v tom,ze nakopavacka a cely motor otaci stale starterem.Sundam starter,svici,hodim trojku....a vidim jak se to ozubene kolo,do ktereho zabira starter normalne se toci stale.DOzadu i dopredu s motorem.kdyz stojim,tak nejde vubec tocit ani tam,ani zpet.Na novem motoru co mam,tak jde na jednu stranu volne tocit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: středa 20 červenec 2011, 20:11    Předmět: Citovat

vyndal jsem starter a svete div se-startuje okamzite.neni tam dekompresor,cili trosku sily to jde...ale pak uz jen jeden svih a vrni.o vikend tam hodim novy staeter a volnobezku,baterku mam novou,tak snad uz bude vrcet i na cudlik!Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: neděle 21 srpen 2011, 12:47    Předmět: Citovat

...Jeste by me zajimalo,proc je udelany vyvod odfuku motoru -z leve strany,jakoby od volnobezky--hadici do vzduchoveho filtru? fouka to horky vzduch s rozmlzenym olejem,cili kdyz to pujde do filtru,tak si to nasaje karbec,do motoru jde zbytecne ohraty vzduch,navic s olejem...jenze kdyz je odpojena,tak zase chcije po boku olej.Babo rad Smile
Ono tim tlakem to funguje tak trosku jako maly vzduchovy cerpadlo s uzavrenym okruhem,ne? muze se tam tak nacpat vic smesi,pomaha to vlastni kompresi motoru...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: úterý 23 srpen 2011, 21:57    Předmět: Citovat

Tak ten ,,odfuk" je na to aby odvedl případné páry z motorové skříně.Ty můžou vzniknout tak,že zastavíš s horkým motorem a do rána je velmi chladno,chladnoucí motor nabere vlhkost,která se po nastartování a ohřátí někudy-odfukem musí dostat pryč.Pokud ti jen skoro neznatelně pulzuje vzduch je to OK,ale pokud ti vychází pulzující tlak vzduchu z odfuku,je to známka unavenýho/opotřebovanýho motoru,např.kroužky,písty,výbrus válce,vodítka ventilů,stírací gumičky vodítek ventilů,uložení kliky,atd.-toť všeobecně 4T motory.První jdou do háje gumičky,pak vodítka,kroužky pístů,atd.
Toho horkého vzduchu má normálně vycházet jen minimum a jde to z5 do sání proto,aby se případné mastné páry spálili a ne aby umastili bok motoru,dělá se to u všech motorů motorek,aut,lodí,...... .
Pokud ti z toho hodně fouká nedejbože prská olej,je motor zralej minimálně na menší GO.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: středa 24 srpen 2011, 15:20    Předmět: Citovat

mě to prská olej,ale jen teď v tech teplech na 30stupnu-zato docela dost
mám to vyvedený zvlásť do malý petky,protože posledně mi to zadělalo kyvku a podsedlovku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jimird



Založen: 1.10.2010
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: středa 24 srpen 2011, 15:21    Předmět: Citovat

tak mi prosím poraďte co udělat na motoru a hlvně jestly seženu ty díly
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DaveN



Založen: 13.6.2011
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: čtvrtek 25 srpen 2011, 13:17    Předmět: Citovat

Coz o to,motor slape dobre tedka,starty taky dobre,necadi,olej nebere...Ale z toho odfuku to fouka skoro jak z vyfuku ,pod tlakem .Mam jeste nahradni motor,takze teoreticky muzu prehodit hlavu celou a pist
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra GILERA motoclub -> 4 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist