Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: pátek 09 květen 2008, 00:23 Předmět: |
|
|
Skoro na tutáč ojniční ložisko (to dole na klice),vypusť do nějaké lahve chladící kapalinu z chladiče,odpoj přívěru výfuku (pod víčkem s nápisem GILERA na pravé straně válce),vyšroubuj svíčku,pak povol matky na šteftech,co drží hlavu a zároveň válec ,sundej jí a uvidíš.Pokud v ní budou záseky,asi 1 cm dlouhý-vylétávají ti jehličky z toho ložiska,ale nemusí tam být ještě nic vidět-hladká zčernalá spalovací komora.Pak válec dolu a už i znalý servisák pozná je-li potřeba vyměnit ojniční sada,nebo ne.Ještě mě napadlo,nevyměnil jsi před klepáním svíčku,jednou jsem omylem namontoval jinou delší . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: pátek 09 květen 2008, 08:56 Předmět: |
|
|
Jo no je tam uplne nova svicka!ale jeste po predchozim majiteli,jak ma byt velikost? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: pátek 09 květen 2008, 22:07 Předmět: |
|
|
Velikost nevím,ale já tam mám NGK B9ES,nebo spíš jsem měl doteď.Jelikož majitel přede mnou rozvrtal karbec,že už nejde dát do kupy,tak se mi to porád uchcávalo.NGK-čko ani po vysušení mi nefungovalo dříve jak za 2 týdny,tak jsem koupil DENSO s Iridiovým hrotem a max.spokojenost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: pondělí 12 květen 2008, 13:12 Předmět: |
|
|
Ja tam mam NGK B8ES,jaky je vtom rozdil??velikost? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 13 květen 2008, 00:30 Předmět: |
|
|
Teď nedám ruku do ohně (aspoň ne tu mojí )jak je to správně,ale to číslo na stopro označuje tepelnost svíčky,jen nevím zda menší číslo znamená menší teploty-lepší do chladného počasí a vyšší číslo svíčky do vyšších teplot - na letní vedra . Já je měním dle odhadu +- 1 tep.číslo,to je u SP-čka 8-9-10 .Dle katalogu by tam měla být NGK B9ES .Délku závitu a tvar dosedací plochy vyjadřuje to písmenko před číslicí ( zde B ).
Máli někdo přesnější info,sem s ním,já nemůžu tabulku s vysvětlivkami najít. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: středa 14 květen 2008, 17:32 Předmět: |
|
|
uz tam mam danu svicku vel.9...jako by tam na me doma cekala fakt ani nevim kdy jsem ji kupoval,tak pred rokem?!...jinak nejak moc se mi vybiji baterka,je pravda,ze jsem po ranu nastartuval az na popate,ale stejne by to nemela...rekl bych,ze bude chyba v dobijeni.jak zjistit kde je chyba a jak opravit?(ja mel jen nakopavacku ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: čtvrtek 15 květen 2008, 16:36 Předmět: |
|
|
Změř multimetrem napětí baterie (dobrá a nabitá cca 12,5 - 13,5 V) a pak to samý změř,když bude motor vrčet (Min = napětí BATT+0,5 V a Max = 14,5 V)dle otáček a stavu nabití baterie.Odejít může baterie,regulátor (pod nádrží) a stator alternátoru (ten mám v háji já). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: pátek 16 květen 2008, 22:06 Předmět: |
|
|
No chci se zeptat,jak moc je nebezpecne stim jezdit?jak velke je riziko ze zadru??...Jinak uz mi dosel vzduchovy filtr a parada;)jak vyresim to piskani tak si stim pohraju,protoze to bude jeste chtit pred ten filtr nejaky box,protoze si karbec obcas pusti neco na druhou stranu...mas icq?kdybych potreboval rychle poradit stim jak sundam tu hlavu...moje je 394-992-236 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: sobota 31 květen 2008, 20:07 Předmět: |
|
|
Tak ojnicni lozisko ani zadne jine to neni!Sice uz byly pist a ojnice dost vyjezdene,ale byly OK!Jinak uz tam mam novy pist a ojnici a cele tesneni,protoze by to driv nebo pozdeji dopadlo spatne!Tak ted to budu muset slozit a poradne poslechnout,bude to asi neco v te prevodovce nebo na spojce!?...To se bude muset rozpulit cely motor abych se dostal k prevodovce a spojce??Ma stim uz nejake zkusenosti? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: sobota 02 srpen 2008, 17:21 Předmět: |
|
|
Zdravim...tak s klepanim v motoru je konec.vse jsme slozily a uz je to v pohode a nic nikde neni slyset...jen bych se chtel zeptat jak jsme sundali priveru tak ted po slozeni je velka mezera kdyz se otvira...jak ji mam spravne nastavit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 03 srpen 2008, 20:39 Předmět: |
|
|
Na spojku se dostaneš s boku motoru-nemusíš půlit a převodovku radši nech jak je,není to prča to zas složit,aby to bylo OK a nežralo to vidličky řazení a nebo jsem viděl i prasklou hlavní hřídel !
Výměna pístní a ojniční sady udělá zázraky-uvidíš jak to najednou pojede.
Jen nezapomeň pořádně to zajet,abys to hned neuhnal !!!
Mezeru na přívěře si teď nevybavím-nejsou tam nějaké rysky?Pokud jo v klidy se mají krýt,jako na oil čerpadle. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: středa 13 srpen 2008, 15:13 Předmět: |
|
|
Jak se cisti privera od karbonu?kudy se k ni nejlip dostanu?...zkusim ju vycistit a uvidim... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|