Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: pondělí 11 srpen 2008, 21:36 Předmět: Gilera Sioux 50 |
|
|
Zdravím všetkých. Otec mi kúpil Gileru Sioux 50 , a potreboval by som sa o nej niečo viac dozvedieť. Nemám totiž k nej žiadny manuál. Niečo som síce na nete našiel, ale podľa toho má táto Gilera 3 rýchlosti, ale ja tam mám 4. Tak neviem. Mám 13 rokov a budem vám vďačný za každú radu a info. Spider |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: neděle 17 srpen 2008, 10:22 Předmět: |
|
|
Čaute. Nikto nič také nemá? Potešia a pomôžu aj rady ohladne prevádzky a údržby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 17 srpen 2008, 18:49 Předmět: |
|
|
Tak ten tvuj typ asi moc není rozšířený,ale všeobecně si pročti fórum,projdi stránky www.gilera.cz a základní info je ve většině případů pro všechny dvoutakty stejné : pravidelně měň náplně motorky za kvalitní - vrátí se ti to na spolehlivosti a životnosti.Pokud nic neopomeneš motor vydrží do malé GO cca 15-20 000 Km (záleží na stylu jízdy).Mám sice 125 ccm,ale pokud budu vědět zodpovím ti na konkrétní dotazy.Jinak Gilery,pokud mají správnou údržbu,mají pověst držáků a ta pověst NELŽE .Přeju ti hodně sluníčka za řidítky tvé Gilery |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: neděle 17 srpen 2008, 20:12 Předmět: |
|
|
PájaSP02 Vďaka za rady. To forum som si pozrel, našiel som aj Siouxa, ale tam je napísané, že má 3 rýchlosti, ja tam mám však 4. Môže to byť inovácia alebo tam mám iný motor? Vyrábala sa v r. 1991-93 a žeby v tak krátkom čase zmenili prevodovku? A ešte sa chcem spýtať na pomer oleja a benzínu - bývalý majitel nám povedal, že dával 1 štamprlík na liter benzínu. Je to dobre? Ďakujem a prajem tiež veľa šťastných a slnečných km na motorke. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 19 srpen 2008, 19:10 Předmět: |
|
|
V popisu tvého typu je,že je to oilmaster?
Oilmasterový motocykl má oddělenou(vlastní)nádobku na motorový olej a pomocí olejového čerpadla si sám míchá směs oleje a benzínu.Na většině (jako na mé 125ccm)motorek je nádobka pod(i vedle) nádrží,od ní vede cca 3/4 cm silná průsvitná hadička k pravé straně motoru,těsně pod válec,tam je to čerpadlo(vede tam i 1 větev plynového lanka) a odtud už jde cca 5mm silná hadička někam mezi karburátor a válec.Tady si to reguluje poměr samo.Kouknu-li na to,že ti to točí víc než mě,určitě bych kupoval jen Plně syntetický olej pro dvoudobé motory !.Já používám Repsoil Completion,pozor "Syntetico"je jen synteticky identický=NÁHRAŽKA !.Tento stojí cca 350 Kč,nevím o levnějším.Samo by to mělo míchat poměr okolo 1:70 ,přeloženo : do 7 L benzínu to čerpadlo dodá 0,1 L oleje.Uff,kapišto? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: středa 20 srpen 2008, 17:39 Předmět: |
|
|
PájaSP02 Je to oilmaster, ale bývalý majitel to asi odpojil, lebo tam tie hadičky chýbajú, a on lial olej priamo do benzínu (vraj pre istotu), podla toho, čo mi povedal, tak to vychádza asi 1:50. Otec mi kúpil olej Castrol pre 2T motory, presné označenie neviem, nemám tu flašku po ruke, ale liter stál skoro 500Sk, tak by mal byť kvalitný (asi).
Ďakujem za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: středa 20 srpen 2008, 21:15 Předmět: |
|
|
zdravicko ja mam taky 125ccm a liju tam Castrol TTS v pomeru 1:50 a zatim ok. takze bych se toho nebal. A jak rikal paja radsi priplatit za olej nez zadrit. Hodne spokojenych km na moto Gilera!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: pátek 22 srpen 2008, 19:29 Předmět: |
|
|
zoltar Myslím, že to je ten TTS. Ďakujem |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: neděle 05 říjen 2008, 21:22 Předmět: |
|
|
Ahoj. Dnes sme menili vývodové kolečko PBR 12 zub 460.-Sk + reťaz EK (Japan) 1080.-Sk. Po 2 mesiacoch zháňania po nete a motoshopoch nám to konečne doviezli z Talianska.
Pod krytom zapaľovania je dáky káblik+snímač, asi snímač otáčok ale nie som si istý, neviete niekto čo to je? (klik na foto, sorry za kvalitu) Ďakujem, Spider
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
Zaslal: neděle 05 říjen 2008, 21:33 Předmět: |
|
|
Nejsem si 100% jisty ale myslim ze to je snimac otacek a taky to tak mam. Draty od toho vedou k CDI a ta potrebuje info o otackach aby mohla ridit rychlost intervalu jiskry. Me to navic slouzi k otevirani privery (elektricke). Cau |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: neděle 05 říjen 2008, 21:39 Předmět: |
|
|
zoltar Dík. Mohol by si sem dať (alebo mi poslať na mail) pár foto tvojho motora pre porovnanie? |
|
Návrat nahoru |
|
|
zoltar
Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 56 Bydliště: Dvorce
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: úterý 07 říjen 2008, 17:59 Předmět: |
|
|
Ďakujem za foto. Vyzerá super. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radovan
Založen: 5.6.2006 Příspěvky: 96 Bydliště: Martin - Slovensko
|
Zaslal: středa 08 říjen 2008, 22:10 Předmět: |
|
|
To je spínač neutrálu, skúste ho odpojiť a zistíte, že vám nebude svietiť kontrolka neutrálu . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spider
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Dubnica n/V, SK
|
Zaslal: sobota 22 listopad 2008, 00:23 Předmět: |
|
|
Radovan dík za info.
Chcem sa ešte spýtať, aký olej mám použiť do prevodovky? Ďakujem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|